Ik ben Jolanda Baan, moeder van 2 mooie zoons, partner van Hans.
Ik houd van de natuur, van gezelligheid, van vrienden om me heen en mooie gesprekken, kamperen, wandelen met mijn honden, lekker eten, vogels kijken, sieraden maken en lezen. En ik houd van mijn
werk.
Al meer dan 15 jaar werk ik als holistisch therapeut, wat wil zeggen dat ik zowel aan het lichaam als aan de geest werk. Ik ben acupuncturist, massagetherapeut en psychosociaal therapeut.
Ik vind het fijn dat ik breed ben opgeleid, zowel Westers als Oosters en want daarmee kan ik alle kanten van de gezondheid behandelen. Ik combineer methodes en daarbij versterken ze elkaar.